قوانین و مقررات پَرسان

مقدمه

پَرسان در راستاي توجه به اصل مشتری مداری و به طور خاص رعايت حقوق مشتريان و به منظور شفاف سازی كيفيت خدمات ارائه شده اقدام به تنظیم توافقنامه و قوانین همکاری نموده است. در توافقنامه زیر، فرآیند ثبت نام و ارائه خدمات تحت این قوانین انجام می‌شود و ثبت سفارش به معنای پذیرش این توافق نامه می‌باشد.

تعاريف

پَرسان: ارائه دهنده خدمات خشکشویی و خدمات در محل که در اين توافقنامه، پَرسان ناميده مي شود. کاربر: دريافت كننده خدمات كه از اين پس در اين توافقنامه کاربر ناميده مي شوند.

حساب کاربری

هر کاربر مجاز به ساختن یک حساب کاربری است. در غیر این صورت هیچگونه خدمت و تخفیفی به کاربر تعلق نمی گیرد و در صورت بروز آسیب به البسه، خسارتی از سمت پَرسان به کاربر تعلق نمیگیرد و پَرسان ازهرگونه مسئولیتی مبرا می باشد. در هنگام ثبت نام لازم است کاربر نام و نام خانوادگی صحیح و یک شماره موبایل (به نام شخص دارنده حساب کاربری باشد) تحت اختیار سفارش دهنده ثبت نماید. همچنین آدرس و موقعیت جغرافیایی قابل دریافت کاربر باید به طور صحیح و دقیق وارد گردد. در صورت تغییر آدرس و موقعیت جغرافیایی در طول انجام مراحل خدمات، کاربر موظف به اطلاع رسانی به پَرسان می باشد در غیر این صورت پَرسان از هر گونه مسئولیت مبرا می باشد. تمامی مسئولیت حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری از جمله نام کاربری و رمز عبور به عهده کاربر است. در صورت مفقود یا سرقت اطلاعات حساب کاربری، کاربر موظف است در اسرع وقت موضوع را به اطلاع َرسان برساند. بدیهی است تا زمانی که اطلاع‌ رسانی به پَرسان انجام نشده است مسئولیت همه فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری مذکور انجام شده و می‌شود به عهده شخص کاربر خواهد بود و پَرسان از هرگونه مسئولیت مبرا می باشد. کاربر به هیچ وجه مجاز به ارائه حساب کاربری خود به شخصی دیگر نیست. مسئولیت تمامی فعالیت‌های انجام شده با هر حساب کاربری برعهده شخص کاربر می‌باشد در غیر این صورت پَرسان از هرگونه مسئولیت مبرا می باشد.

دریافت لباس

پَرسان موظف است در بازه زمانی که کاربر برای دریافت در اپلیکیشن یا در بخش سفارش وب سایت تعیین کرده است، برای دریافت سفارش اقدام نماید. برای لغو سفارش، کاربر موظف است تا قبل از شروع بازه زمانی تعیین شده برای دریافت البسه اقدام نماید و پس از آن به منزله‌ی پذیرفتن هزینه‌های مربوط به لغو سفارش می‌باشد. در صورت معتبر نبودن اطلاعات وارد شده شامل آدرس، موقعیت جغرافیایی یا تلفن همراه و همچنین عدم امکان برقراری تماس با کاربر، پَرسان می‌تواند آن درخواست را به صورت یک طرفه لغو نماید. در صورت عدم درخواست کاربر مبنی بر ارائه قبض رسید دریافت البسه، پَرسان از هر گونه مسئولیت در قبال تناقضات احتمالی البسه تحویلی و فاکتور الکترونیکی مبرا می باشد.

تحویل البسه

پَرسان موظف است به مجرد آماده شدن سفارش مراتب را از طریق پیامک یا نوتیفیکیشن به کاربر اطلاع دهد و در طول بازه زمانی تعیین شده اقدام به تحویل سفارش نماید. کاربر تقبل می نماید در تاریخ و بازه زمانی تعیین شده در محل آدرس ارسال حضور داشته باشد در غیر این صورت ، البسه به خشکشویی عودت داده می شود و تا زمان پرداخت وجه کامل که شامل هزینه انبارداری، حمل و نقل و وجه خدمت می باشد نزد پَرسان باقی می ماند. بدیهی است هرگونه افت کیفیت در اثر انبارداری در طول زمان مذکور بر عهده ی کاربر می باشد. چنان‌چه تغییری در زمان تحویل به وجود آید، اطلاع رسانی و هماهنگی‌های لازم با کاربر توسط پَرسان صورت خواهد گرفت. دارنده قبض رسید، صاحب البسه شناخته خواهد شد بنابراین کاربر باید در نگهداری قبض کوشا باشد. کاربر باید هنگام تحویل و دریافت البسه خود، تعداد آن را با تعداد مندرج در قبض صادر شده تطبیق دهد. در غیر این صورت هرگونه تناقض در تعداد البسه به عهده ی کاربر می باشد و پَرسان از هر مسئولیتی مبرا است. کاربر موظف است هنگام تحویل، البسه را از نظر صحت، تعداد و کیفیت خدمات کنترل نماید و حداکثر تا 72 ساعت پس از تحویل البسه مراتب را به اطلاع پشتیبانی پَرسان برساند. در غیر این صورت پَرسان از هر گونه مسئولیتی مبرا است.

هزینه‌ها‏‏‏‏‏‏ و نحوه پرداخت

نرخ خدمات لباس‌های ساده و معمولی در وبسایت و برنامه موبایل پَرسان موجود می باشد. در خصوص لباس های خاص، قیمت نهایی قبل از انجام خدمات محاسبه و به کاربر اعلام خواهد شد. فاکتور نهایی سفارش به صورت الکترونیکی در اختیار کاربران قرارداده می شود و کاربر موظف است وجه سفارش را از طریق افزایش اعتبار به صورت آنلاین یا به صورت نقدی درهنگام تحویل البسه پرداخت نماید. اعتبار قبض صادر شده یک ماه پس از تاریخ دریافت بوده و پس از آن فاقد اعتبار است و پَرسان هیچگونه مسئولیتی در قبال البسه سفارش داده شده ندارد. کاربر تقبل می‌نماید در مقابل پرداخت سفارش، البسه ی خود را دریافت نماید. در صورت عدم پرداخت، البسه به خشکشویی عودت داده می شود و تا زمان پرداخت وجه کامل که شامل هزینه انبارداری، حمل و نقل و وجه خدمت می باشد نزد پَرسان باقی می ماند. بدیهی است هرگونه افت کیفیت در اثر انبارداری در طول زمان مذکور بر عهده ی کاربر می باشد.

برگشت هزینه اعتبار

چنان چه کاربر بیشتر از مبلغ مورد نیاز اقدام به افزایش اعتبار نماید در صورت تمایل به بازگشت وجه باید ایمیل درخواست خود را به آدرس support@myparsan.ir با موضوع "درخواست بازگشت وجه" ارسال نماید یا با شماره پشتیبانی که در اپ و سایت موجود است تماس بگیرد. در این صورت مدت زمان بازگشت وجه مذکور از تاریخ ارسال ایمیل یا تماس به مدت حداقل 3 روز کاری و حداکثر 5 روز کاری می باشد.